2. januar 2019 av Nyheter

Ytringsfrihetsforbundet (YFO) passerte 2000 medlemmer i 2018, med god margin

<strong>Det var en nesten umulig oppgave, trodde vi. Da kun 24 timer gjensto av 2018, manglet vi 430 personer på å komme over 2000 medlemmer før det nye året begynte. Men <a href=»https://resett.no/2018/12/31/kan-ytringsfrihetsforbundet-na-2000-medlemmer-innen-fyrverkeriet-tar-av-nyttarsaften/»>vi ga dere utfordringen</a>, og utpå formiddagen forsto vi at det kunne la seg gjøre. Med 7 timer igjen <a href=»https://resett.no/2018/12/31/yfo-breaking-det-mangler-na-bare-149-nye-medlemmer-pa-a-na-malet-for-2018/»>manglet vi bare 81 medlemmer</a>.</strong>

Og de kom i løpet av kveldstimene inn i nyttårsaften. Da klokken slo 23.59 hadde Ytringsfrihetsforbundet (YFO) fått 2158 medlemmer totalt. 1740 av disse er ordinære medlemmer, og 418 er støttemedlemmer.

Det vil si at hele 588 personer meldte seg inn i løpet av årets siste dag. Og <a href=»https://resett.no/2018/12/26/vi-lanserer-ytringsfrihetsforbundet/»>YFO ble lansert så sent som 2. juledag</a>.

<strong>Les også: <a href=»https://resett.no/2018/12/28/ytringsfrihetsforbundet-handler-om-beskyttelse-av-retten-til-realisme-og-sunn-fornuft/»>Ytringsfrihetsforbundet handler om beskyttelse av retten til realisme og sunn fornuft</a></strong>

Det er intet mindre enn fantastisk. Vi takker alle som har meldt seg inn så langt!

Nå begynner arbeidet med å forme videre på et livssynssamfunn med reell kraft til å påvirke i den retning medlemmene ønsker.

<a href=»https://frihetsforbundet.no/bli-medlem/»><strong>Nye innmeldinger kan foretas her.</strong></a>