Det er flere som har ytret ønske om fysiske samlinger. Vi håper samfunnet åpner opp og at det blir mulig. Som første møteaktivitet i 2021 planlegger vi derfor en tur opp til Gaustatoppen. Datoen er lørdag 19. juni. Vi tar sikte på å sette opp en buss fra Oslo på morgenen kl. 0830, som deretter kjører innom Asker, Drammen, Kongsberg og Notodden for å plukke opp folk. Vi kommer tilbake til rutetider.

Det er selvfølgelig også mulig for folk å kjøre egen bil og møte opp på Stavsro. UT.no mener turen er på tre timer opp og to timer ned igjen. Folk kan gå i sitt eget tempo, men vi må sette et tidspunkt for hjemreisen. Bussen kan også svippe ned til Gaustabanen hvis noen heller vil kjøre heisen opp.

Skulle være mot formodning være helt umulig, får vi ta en alternativ tur i Gaustablikkområdet eller kanskje besøke Industriarbeidermuseet på Rjukan.

Ta kontakt på post@frihetsforbundet.no hvis dere vil melde deres interesse. De gjeldende koronareglene vil være bestemmende for hvor mange det er plass til.

Vi kommer tilbake med mer info senere.

Kategorier: Nyheter