28. juni 2021 av Nyheter, Nyhetsbrev

Frihetsforbundet inviterer: Tur til Prekestolen lørdag 3. juli

Vil du være med Frihetsforbundet på en tur til Prekestolen lørdag 3. juli?

Det er flere som har ytret ønske om fysiske samlinger. Som første møteaktivitet i sommer gjennomfører vi som tilhører Frihetsforbundet i Rogaland derfor en tur opp til Preikestolen denne uken, på lørdag 3. juli.

Vi vil ha felles avreise fra Stavanger sentrum kl. 1100. Vi har allerede en bil. Gi gjerne beskjed om du også kan bidra med bil.

UT.no mener turen er på ca 2,5 timer tur-retur. Folk kan gå i sitt eget tempo, og vi koordinerer hjemreisen til Stavanger etter behov.

Ta kontakt på post@frihetsforbundet.no for melde deres interesse.