9. juli 2021 av Nyheter

Frihetsforbundet ønsker vælkømmin tel gards 20. juli

Blir du med oss til Næroset, like nord for Hamar?

Tirsdag 20. juli kl 17.00 begir Frihetsforbundet seg inn i landet for undring og fantasi. Nå som mannen bak skaperverket, Hans Chr. Medlien, har overlatt regien for omvisning på farmen til sin datter er det Marianne Arina som vil ønske oss hjertelig velkommen til MEDLIEN GÅRD OG FORUNDRING. I kraft av sin tidligere stilling som lokal Helseminister vil nok også Hans Chr. dukke opp for å helse på alle de fremmøtte.

Innbakt i denne forundringspakken vil Frihetsforbundets medlemmer få servert følgende program:

– Samling på Gal’eriet Buen med en både billedlig og bokstavelig fortelling om Forundringsgården og dens historie og visjoner.

– Servering av kaffe og stuttreist kake i U9verset.

– Omvisning og fri vandring i De utenkte tankers tårn og en kikk på Lucky rart.

– Fri vandring blant mye annet rart i Pusterommet.

Det fastsatte programmet vil ta i underkant av 2 timer. I tillegg får våre medlemmer anledning til gå litt på selvstyr, med mulighet for sosialt samvær etter endt program. En time eller to etter eget ønske i svært så trivelige omgivelser på en gård ganske langt utenom det vanlige. Den rommer alt fra høyttravende ideer som er klekket ut i De utenkte tankers tårn til mer dyptpløyende jordnærheter som er verpet frem i Djupskolen. Medlien gård og forundring ligger i Næroset, drøyt 2 timers kjøring fra Oslo, og rundt 45 minutter fra Hamar, Gjøvik og Lillehammer.

Vi ønsker alle våre medlemmer som har mulighet til å delta velkommen til gards for en frilynt ettermiddag!

Shurika Hansen og Helge Lurås tar også turen til Medlien denne sommerdagen.

Frihetsforbundet dekker kostnadene forbundet med oppholdet, men gi oss beskjed på post@frihetsforbundet.no hvem som har tenkt til å komme og være med oss.