1. oktober 2021 av Nyheter

Livssynssamtaler og bokbad – første treff i Asker 6. oktober

Gjenåpningen er endelig et faktum og det er mulig å møtes igjen. Det griper vi muligheten av. Frihetsforbundet inviterer derfor medlemmer og andre interesserte til noen sammenkomster i tiden fremover. Vi starter i Asker, på restaurant Egon i Torvveien 1, 1383 Asker, onsdag 6. oktober. Dette arrangementet kommer altså som alternativ til den avlyste turen til Gaustatoppen.

Tilstede fra kl. 18 kommer Shurika Hansen og Helge Lurås til å være. Vi tenker å gjøre det ganske så uformelt uten noe klart starttidspunkt. Hvis folk kommer til litt ulike tider, får vi bedre tid til å snakke med de som kommer.  Det blir mulig å bestille seg litt mat og drikke for de som vil.

Det blir anledning å lufte tanker om både Frihetsforbundet, hva vi står for som livssynssamfunn og det man måtte ha av refleksjoner rundt den spesielle tiden vi lever i.

Vi kommer også til å ha med oss bøkene vi har skrevet de siste årene siden fjoråret ikke ga mulighet til verken å treffes eller å signere bøker. Det gjelder Min kamp for frihet – og kjærlighet til Norge (Shurika Hansen, 2020), Knefall: Hvordan kristen skyldfølelse og venstresidens offermentalitet ødelegger Vesten (Helge Lurås, 2020) og den nylig utgitte Islam. Sannheten om Muhammed og hans religion (Shurika Hansen og Helge Lurås, 2021).

Send gjerne melding om du har tenkt til å komme til post@frihetsforbundet.no eller på Facebook. Men det er fritt fram for å møte opp uanmeldt. Vi regner med å være på Egon fra kl. 18 til ca. kl. 21. Egon i Asker ligger 1 minutts gange fra tog- og busstasjonen. Det er også flere parkeringsmuligheter i nærheten.

Vi planlegger også å ta turen med dette konseptet om livssynssamtaler og bokbad til flere steder.