4. mars 2022 av Nyheter

Frihetsforbundets arrangement på Litteraturhuset 25. mars: Er tredje verdenskrig en mulighet?

Et land i Europa kjemper en kamp for nasjonal overlevelse. Vesten har erklært økonomisk krig mot Putins regime og landets oligarker. Russeres tilgang til kritisk informasjon strupes. Står vi på randen av en konflikt som kan endre verden og vårt syn på menneskets frihet og fremtid?

Frihetsforbundet ønsker å samle medlemmer og andre interesserte til en samtale om situasjonen og hva det betyr. Hvilke verdier er i fare? Hvor farlig kan dette bli? Frihetsforbundets president Helge Lurås vil innlede og deretter blir det «åpen mikrofon» og debatt.

Arrangementet avholdes på Litteraturhuset i rom «Kverneland» fra kl. 18, fredag 25. mars.

I etterkant av arrangementet blir det sosialt samvær for de av medlemmene som ønsker det. Vi avtaler nærmere underveis på Litteraturhuset.

Vi håper så mange som mulig kan delta 25. mars,

Vi kan også opplyse at Frihetsforbundets anke på avslaget fra Statsforvalteren om registrering som livssynssamfunn er innlevert 15. februar 2022. Medlemmer som ønsker å lese anken, kan henvende seg til post@frihetsforbundet.no. Anken er på 20 sider.

Frihetsforbundet planlegger flere arrangementer utover våren og sommeren. Vi kommer tilbake med mer info om dette senere.