25. april 2022 av Nyheter

Frihetsforbundet har fått nye lokaler på Øverland Gård i Bærum

Frihetsforbundet har leid seg kontor- og møtelokaler i Gamle Ringeriksvei 125, 1356 Bekkestua. Det ligger i et kontorfellesskap litt inn på gårdsområdet.

Annenhver fredag fra kl 11-13 med start fra 29. april blir det mulig for medlemmer å komme innom for samvær i konseptet «Åpent hus». Noen fra styret kommer til å være tilstede og vi serverer kaffe og kjeks.

Vi vil også til å benytte lokalene på kveldstid ved andre anledninger som blir annonsert.

Vi kommer til å sette opp skilt fra Murenveien/Ankerveien inn til selve kontorlokalene slik at det er mulig å finne fram når vi har samlinger.

Bukk blir satt opp ved veien inn til kontorene. Foto: Helge Lurås/Frihetsforbundet

Vi anbefaler at man parkerer på utfartsparkeringen til Øverland nedenfor Gamle ringeriksvei 122 og går de 300 meterne inn til møtelokalet. Men det er også mulig å parkere rett utenfor lokalet.

Inngang til Frihetsforbundets lokaler på Øverland. Foto. Helge Lurås/Frihetsforbundet

Man kan også komme med buss 150 fra Oslo sentrum mot Gullhaug, eller ta t-banen til Bekkestua og buss 150 videre derfra. Det er busstoppested Åsterud man skal benytte.

Det er døren til høyre på bildet som er inngangen. Det er ringeklokke der det står Frihetsforbundet på.

Øverland er også et glimrende utgangspunkt for gåturer inn i marka og er svært populært så det kan kombineres med en humanistisk prat hos Frihetsforbundet.

Bygningen der Frihetsforbundet holder til, sett fra veien inn. Foto: Helge Lurås/Frihetsforbundet