31. mai 2022 av Nyheter

Frihetsforbundets sommerfest holdes hos Per og Bahareh i Halden 17. juni

Vi forsøker å spre arrangementene våre mest mulig geografisk og Frihetsforbundet har denne gang gleden av å invitere til sommerfest på Grand Bar i Halden fredag 17. juni fra kl. 19.

Shurika Hansen og Helge Lurås vil ønske velkommen. Det blir sosialt samvær, gode diskusjoner og noen overraskelser underveis. For de som ikke vet det, er dette den ærverdige baren som drives av Per Sandberg og Bahareh Letnes og vi ser naturligvis frem til å hilse på dem, og kanskje få dem rekruttert inn i forbundets rekker…

Sommerfesten er åpen for både medlemmer og nysgjerrige som lurer på hva Frihetsforbundet er. For de som kommer langveis fra, er det mulig å booke seg inn på hotellet. Ellers er det enkelt å finne offentlig transport fra det sentrale Østland.

Adressen er Jernbanetorget 1, 1767 Halden.

For å vite litt hvilken del av lokalet vi skal holde av er det fint om dere melder deres interesse til post@frihetsforbundet.no.

Vel møtt!