23. januar 2023 av Nyheter

Samling på Hamar lørdag 28 januar kl 15

Frihetsforbundet inviterer til samling for medlemmer og nysgjerrige på Hamar lørdag 28, januar fra kl 15 og 17. Det blir foredrag og samvær i Matkvartalet i Torggata 13. Vi har reservert eget rom. Noen vil nok fortsette kvelden videre med mat og drikke, men det er helt opp til hver enkelt.

Hele styret i forbundet vil være represenentert. Gi gjerne beskjed på post@frihetsforbundet.no om du tenker å komme.

Hilsen Shurika, Rune og Helge

Oppdatert:

Vi fikk samlet en fin liten gjeng til hyggelig samvær som bildet viser. Takk til alle som møtte opp.