13. mai 2021 av Nyheter

Nytt medlemsmøte 20. mai – gjest og diskusjoner

Vårt forrige medlemsmøte i april ble en suksess. Mange deltok direkte på Zoom og på Facebook hvor vi streamet direkte. Over 1100 personer har i tillegg sett møtet på vår YouTube-kanal. Vi kjører i gang med nytt møte torsdag 20. mai fra kl 20.

Agenda:

1. Dagens tema er intoleranse, fordømmelse og «de gode menneskenes forakt». Hva skjer med friheten i den politiske korrekthetens, identitetspolitikkens og woke-kulturens navn?

2. Frihetsforbundets spesielle gjest til dette møtet er leder for Ex-Muslims of Norway, Cemal Knudsen Yucel. Vi snakker med ham om hans vei ut fra islam, omfanget av tro og tvil blant muslimer, arbeidet i Ex-Muslims og mye annet. Vi kommer heller ikke bort fra å snakke om islam og hvorfor Cemal risikerer livet sitt for å advare mot religionen han vokste opp med.

Cemal Knudsen Yucel foran Stortinget. Foto: Privat

Det blir mulig for zoom-deltakerne å stille spørsmål til Cemal og også Frihetsforbundets møteledere underveis. Spørsmål kan stilles både i chatten og personlig hvis man «rekker opp hånden». Shurika følger med på aktiviteteten deres både på Zoom og Facebook.

3. Praktisk info, litt om den planlagte medlemsturen til Gaustatoppen 19. juni.

Vi sender ut zoom-lenke til møtet per nyhetsbrev i forkant. Vel møtt!